Sovmorgon önskas

Jag är uppe sedan länge. Trots att jag är ledig. Men jag måste gå upp och duscha innan gubbarna kommer. Eftersom de är båda på toaletten och i köket så är det ett måste. ;) Dessutom måste de gå igenom mitt sovrum för att komma in på toan, så sovmorgon är inte heller nåt alternativ. ;) Tur att jag inte har semester än. Förhoppningsvis är de klara när jag får semester. De är ju inne på 5:te veckan nu. De gör sej ingen brådska, om man säger så. Och det är ganska mycket kvar att göra..


Så här ser det ut idag. 

Dagens planer är att åka ner på stan en snabbis. Ev. ska jag skaffa mej ett nytt id-kort. Men jag bävar mej för att sätta mej hos fotografen. Urk! Jag kör ju med mitt pass, och det börjar bli så slitet.

Förövrigt har jag sånt svid i magen idag. Magkatarr eller något misstänker jag. I dag kommer iaf småisarna hem. Åh, vad mysigt! ♥ Tyvärr jobbar jag i morgon så det blir dagis/fritids för deras del. Fast bara till efter 13. Sen blir det myyyys! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ojdå, då tar dom tid på sig att renovera då. Hoppas att det går över och att det inte är magkatarr eller nåt annat.



Va härligt att småisarna kommer hem idag. :)

Kram

Postat av: M

Förstår att du längtar som sjutton när småisarna är borta, du får mysa på som bara den när de kommer hem.



Yes, det är den lillsyrran som var med till dig för hundra år sen. ;) Och kul att du hittat gamla kort.. hihi. Man var helt galen på den tiden..( det är jag nog fortfarande men men..)

Stor kram vännen och ta det lugnt med magen

2010-06-29 @ 12:28:21
URL: http://mirandalux.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jobbigt att inte kunna vara "fri" i sitt eget hem! Sölkorvar... (ska det behöva ta sån lång tid att fixa ett kök?)

Vad kul att vi har precis lika träskor! Det var kärlek vid första ögonkastet för mig!

Kram

2010-06-29 @ 14:58:28
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback