Härmar Alex: Dagen i PLUS

Vaknade kl. 7 (+). Följde med L. (+++++) till skolan (+++). Gick till BVC (+++) med O. (+++++). Han fick spruta (+). Gick upp på stan (++++) och köpte en "sprut-present (+++++). Var in i nya gallerian (++++) och tittade. Det var jättefint (++++) och kändes som man vore i en storstad (+++++). Sen gick vi och fikade (+++++). Jag unnade mej en wienersemla (+++++) för jag varit så duktig att inte äta sött. (+++). Sen gick vi hem(++++) och åt överblivna våfflor (+++). Nu ska vi bygga i hop Star Wars-lego (sprut-presenten) (++++).

Sen ska vi gå till skolan (+++) och hämta L. (+++++) och hennes kompis E (++++). Sen blir det en skön eftermiddag hemma (+++++). Jag jobbar i helgen(+) så barnen har pappahelg (+). När de åker till sin pappa (++++) ska jag passa på att handla (+++) i "lugn och ro" (+++). Sen blir det fredagsmys (+++++) med tonåringen (+++++), utan godis (+). Så ska det låta (++++) och Solsidan (+++++) ska jag titta på. Och läsa kvällstidningar (++++).

I morgon jobbar jag delad tur (++). I pausen ska jag och tonåring strosa på stan (+++++). Måste köpa några nya bh:ar (+++). Äta ute ska vi också (+++++). Sen på kvällen ska jag hem till mannen med håriga armen (+++++)!

På söndag jobbar jag 7-16 (+). Efter jobbet ska jag hämta mina småisar (+++++) sedan hem och mysa (+++++). Jag hoppas att det är någon Johan Falk-film (+++) på tv, så jag får dreggla lite på Joel Kinnaman (+++++). Förra söndagen såg jag en hel film (++) i hopp att se Joel (+++++). Men han var med 1 min (+).

Ha en bra helg! (+++++)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Trevlig helg (+++++)!

Postat av: Linda

Trevlig helg önskar jag dig (+++++)! Kram

2010-03-26 @ 18:09:36
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback