Saknar

I dag har jag det lite jobbigt. Allt är visserligen relativt, men det är jobbigt för mej. Jag jobbar i helgen, så småisarna är hos sin pappa. Jag längtar så efter dem. Det är så himla trökigt när de inte är hemma. Jag tycker det är tråkigt att bara kunna ligga på sängen och läsa en tidning, ostört. ;) Jag är van att det är någon som vill mej något stup i kvarten. Så är det ju att vara förälder, ännu mer att vara ensamstående förälder. Det är ju mej de vill prata med. Därför är det så tomt. Men i morgon kommer mina småisar hem! :) Min älsklingar! ♥♥

Sen saknar jag min fina "mannen med den hårig armen". Jag var hos honom i går kväll. Mysigt! Jag vill krypa in under hans skinn när vi väl träffas. ♥ Sen brukar dagen efter alltid vara jobbig, då saknar jag honom så mycket. Sen ju längre tiden går går saknaden över. Jag har fullt upp med mitt, han har fullt upp med sitt. Men ändå vet jag att vi hör ihop! ♥ Som jag skrivit förut, det här är det ultimata för mej. Frihet OCH kärlek. :) Men idag är det ju dagen efter igår, så då har jag svår abstinens.  

Men jag är också glad för att jag har min fina tonåring hemma. :) Även om hon sitter vid datorna på sitt rum så finns hon här iaf. Min stora, duktiga, coola, roliga, mysiga tjej. Sen är jag glad över att vi ska se mello tillsammans ikväll och äta två sorters Ben & Jerrys.

Rise and shine now, A!





Kommentarer
Postat av: Camilla

Nämen, jag såg framför mig att du var helt ensam i din stooora lägenhet, men så Kim det ju fram att tonåringen var hemma...

Vad tyckte ni om mello nu då?! Här var vi lite besvikna på att Salem inte vann... Men Anna var jättebra också.

Lyx med två sorters Ben & Jerrys!

Kram och ha en fin söndag!

Postat av: Camilla

Kim=kom...

Min mobbe gör om orden ibland, utan att jag ser...

2010-03-14 @ 09:34:05
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Amlon

*Camilla: Tack för omtanken! :)

2010-03-15 @ 19:31:15
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback