Semester

Jag har bloggsemester på obestämd tid. Antagligen är jag tillbaka förr än jag anar. ;)

Anledningar:

* Sportlov! Vi är äntligen friska från allt vad ögoninflammationer heter så nu är det fullt ös. I dag tog vi tåget till en annan stad och gick på ett kuligt museum. :)

* Födelsedagsplanering och firande, O. fyller 6 år på tisdag. Bästa killen. Som förövrigt tappade sin andra tand på museet idag. :) Jag försöker begränsa mej när det gäller bakning, men jag kan inte. ;)

* Bloggfunderingar. Jag måste hitta mej själv i bloggvärlden. Jag vill inte ha någon ytlig "titta-vad-jag-har-shoppat"-blogg, men samtidigt vill jag inte lämna ut mej för mycket. En j*vla balansgång. Jag vill skriva det jag vill, och jag struntar i om det intresserar andra. Frågan är bara VAD jag ska skriva.. ;) (Bli inte upprörda ni som visar era shoppingfynd i bloggen, det gör jag med ibland, det är inte er jag menar!)

Sen är det vanliga livet som måste hinnas med också. Det ska lagas mat, kramas, tvättas, ätas, läsas böcker, spelas spel, umgås, vara ute, städas, handlas, bakas, gosas, sovas, plockas, ritas, pysslas, slöas, pussas, fikas,
drickas tv, surfas, jobbas, hämtas och lämnas, osv osv.

Ha det så fint! Jag tror det är vår i luften! :)


Hittade det sötaste kortet på mina småisar. Herregud så små de är! :) Bebisrunda och så gosiga. Jag vill bara krypa in i bilden och "sprutta" på kinderna. Mina finaste! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vilket fint foto och åh vad ledsen jag blir nu. Hoppas att du är tillbaka snart igen. Jag har ju följt dig i evigheter.

Stor kram! ♥

Postat av: Linda

Det kan vara skönt med lite semester från bloggen. Men jag hoppas att du kommer tillbaka snart igen och hoppas att det löser sig med det du skriver i bloggen.



Du får gärna skriva vad du vill i bloggen, jag vet inte riktigt heller vad jag platsar i "blogg-världen". Jag är väl som dig, skriver det jag vill.



Kram <3

2010-03-05 @ 10:39:33
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback