Mellomellomello

En jag känner ska åka på mello-finalen på lördag. Jag är förstås avis. ;)
H*n frågade mej vem jag tyckte om.

Jag: Jag är ju förtjust i Darin, Anna, Salem Och så Jöback såklart.

H*n: Jaha, är Peter Jöback med??

Jag: ????

Jag blir förvånad över att man åker på mello-final och inte har en aning om vilka som är med. Det är som om jag skulle gå på fotboll utan att veta vilka lag som spelade. Då tycker jag man lika gärna kan ge biljetten till någon som verkligen är intresserad. Det tycker jag det borde vara lag på. ;)

Såhär _tycker_ jag inför lördagen:

BRA
* Darin
* Anna
* Salem
* Jöback

HELT OK
* Eric Saade
* Ola

INTE så BRA
* Jessica
* Pernilla
* Timoteij
* Andreas


O.s åsikter
Eric: JÄTTEBRA!!! "Manbåj mänbåj wåcken ko a mänbåj" *sjunger*
Darin: Inte nå bra
Anna: Inte bra, men hon är lite fin. Och snäll. Som du.
Peter: Den är bra
Andreas: Inte bra
Timoteij: Bra låt. Men dom ser så pinsamma ut. (?)
Salem: BRA! Det är ju Nasims brorsa. Han låter som Nasim ju.
Ola: ÄR det Anstöppabäl? Den gillar jag! *sjunger *
Jessica: Den har jag glömt bort. Den gillar jag inte.'
Pernilla: Är det den med pension? Den gillar jag!

L.s favoriter är Timoteij, Pernilla och Eric.
Tror att det är "barnlåtarna" i år.


Tandlösa O. (tre tappade tänder nu) dansar fågeldansen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha ha! O är väl en härlig kille och vad gulligt att han tyckte att Anna var lite söt och såg snäll ut, som du!

Vi har precis samma favoriter inför lördagen, men jag har en liten crush på Andreas Johnson också, tycker att han är lite läcker...

Jag hejar nog mest på Salem eller Anna (som har blivit en favvo mer och mer under veckan här), men blir inte ledsen om Jöback eller Darin vinner heller. INTE Timotej, Pernilla o co!

Åsså bara älskar jag att du bloggar duktigt nu!

KRAM från Furuviksjuryn!

Postat av: JoVi

Har gjort min lista nu :P

2010-03-11 @ 12:42:46
Postat av: Amlon

Camilla: hihi Gulliga du! Sportlovet är ju slut, likaså min bloggsvacka. ;) Kram!

2010-03-12 @ 09:54:54
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Nilla

Gulliga Anna hon vinner nog!

2010-03-12 @ 13:21:10
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha.. va härlig O. är.



Mina favoriter är:

- Ola

- Salem

- Eric

- Darin

- Jessica

- Andreas

2010-03-12 @ 14:46:43
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: Madde

Fröken L tycker Manboy är det bästa som finns och G gillar Timotej för att det är tjejer... Min favorit var Salem♥... men nu har G ändrat sig lite och tycker att Anna är ok!! Och hur ska jag få fröken L att förstå att det inte är "festival" i helgen? Hon har gråtit så fort det har varit slut!!

2010-03-17 @ 12:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback