10 tankar om mello.

Tonåringen och jag har tävlat i 5 veckor om vilka som går vidare i mello. M. har vunnit alla 4 delfinalerna, det blev oavgjort på andra chansen. Finalen, som jag tycker är viktigast ;), vann jag såklart. Som vanligt. *hihi* Jag tycker det känns lite tomt att det är slut nu.

Lite tankar om mellon:

* Jag tyckte det var kul att Anna vann. Gillar låten. Gillar skorna! :) 
* Men min favorit var Darin. Han var så bra! ♥
* Min största skräck var att Timoteij skulle vinna. Jag skrek t.om "VEM som helst, förutom Timoteij!!!" 
* Blev förvånad att inte Peter Jöback fick mer poäng!
* Blev förvånad att Andreas fick så pass mycket poäng.
* Förstår inte tjusningen med Dolph! Det kryper i kroppen på mej när han pratar.
* Gillar Måns (eller jag menar Mens.. ;))
* Salem är som solen. :)
* Vad hade Jessica på sej??
* Whats up med Olas hår? Kan han aldrig ha en fin frisyr??



Är hemma på timmar nu. Snart ska vi äta falafel med fetaostcreme och couscous. Jag älskar falafel. Ska skriva matlista för nästa vecka nu. Känns som om jag kört fast när det gäller matlagning. Vi har ett gäng rätter som jag varierar mellan. Men det är ju så tråkigt. Behöver inspiration! Var hittar man den?

Ha det så bra! :)
 



Kommentarer
Postat av: Smilla

Jag behöver också matinspiration för fy va less man blir på den "gamla" vanliga maten....

Håller med på många punkter på din mellolista ;)

kram

Postat av: Camilla

Jaa, klockren lista! Men ni som har full koll... Var det Björn Gustavsson som satt vid pianot på slutet av Salems låt?!? Felix var nämligen bombsäker på det. Hmm...

Ja, jag har ju redan skrivit vad jag tycker i ditt förra inlägg..

Krams!

2010-03-14 @ 15:16:03
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Amlon

Camilla: Visst var det Björn! :) KRAM!

2010-03-15 @ 19:32:01
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback