Bye bye kitchen bye bye

I dag fick jag ett infall och städade tre hyllor i skafferiet. Det blev 4 kassar med skräp. Fattar inte vad mycket gammalt jag hade. Skämmes! Hur som helst måste jag har känt på mej att något var på G. För på eftermiddagen ringde värden och sa att nästa måndag ska köksrenoveringen starta. Jihaaa! :)

Det kommer bli kaos och misär att leva i ett renoveringsobjekt i ca 4 veckor. De blåser ut typ hela köket. Så spis och kyl får vara i vårat matrum så länge. Den här gången är det bra att ha två delat kök. Hursomhelst så kommer det bli bra när allt blir klart. Ute med gamla torkskåpet, och in med en DISKMASKIN! Jippie! :)

Så nu vet jag var jag har att göra i stora drag:

*Ut med all skit jag har i skåpen i matrummet.
*Flytta över allting från köket till matrummet
*Flytta ut tvättmaskinen och ta ner allt väggfast på toaletten (De ska dra ventilation på toa med)
*Försöka överleva när allt drar i gång.
*Flörta med hantverkarna *haha*
*Flytta in allting i köket igen när det blivit klart
*Köpa lite roliga saker att förgylla köket med
*Köra diskmaskin! :)
*Baka, baka, baka och ha invigningsfest! :)

Fler roliga saker än tråkiga iaf. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åå, va roligt. Då har du nåt att gra framöver. ;)



Kanske ta lite före- och efterbilder också. :P



Kram

Postat av: Åsa

Jag vill komma på invigningsfest :) får jag kakor då?! ;)

2010-05-20 @ 13:58:32
Postat av: Camilla

Åh, härligt med nyrustat kök!

Flirta med hantverkaren tyckte jag lät trevligast på din lista. ;)

Diskmaskinen kommer på andra plats.

Krams!

2010-05-20 @ 18:36:10
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback