En helg har försvunnit

Tänkte göra ett foto i timmen i lördags. Men jag glömde bort det efter typ tre kort. Men här är lite blandade kort


Favoritfrukost på favoritbricka


Latmorgon med frukost, spel och kolla tv i sängen :)


Loppiskjolen åkte på. Fick många komplimanger för den under dagen. Roligt! :) Körde trekvartsleggings för det var tokvarmt ute. :)


Här är brickan jag köpte på loppis häromsistens. Den var sliten och blå, nu är den vit och fin! Tack morfar! :)


Småisarna, två grannbarn och jag var på lekparkspromenad


Jag känner livet i mej och odlar nya fräknar.


L. känner livet i sej, hon med!


I dag var det genomgrått. Men vi har haft en mysig dag ändå. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

En mysig helg. Tokvarmt här med i lördags. ;)

Postat av: JoVi

Härliga bilder som vanligt! Det ser så mysigt ut!



Visst är det hääääärligt att sitta i solen, och för första gången i mitt liv har jag fått några fräknar på kinderna, fränt :D I dag har vi också så där tokvarmt och skönt, jag har suttit ute och njutit hele dan! :)



Mina föräldrar har en likadan bricka som dig, loppis-brickan alltså, fast deras är blå, sliten och full med knäckebröd - och har så varit sen jag var liten, inte SÅ gammal alltså hihi



Kram

2010-05-17 @ 16:59:27
Postat av: Camila

Vilken härlig dag och vilken snygg kjol!!! Förstår att du är nöjd med den!

Toklänge sedan jag gjorde EFIT nu, det är kul.

Kram!

2010-05-17 @ 19:55:04
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback