The answers :)

Här kommer svaren!

Åsa undrade: vad uppskattar du för personlighetsdrag och egenskaper hos andra människor?

Svar:
Jag uppskattar humor, medmänsklighet, värme, självständighet, öppenhet, integritet, tex.

Linda frågade: Hur kom du på ditt bloggnamn Amlon?

Svar: A står för mitt namn, M är tonåringen, L är min 7åriga dotter, O. är min 6åriga son och N står för vårat efternamn. Så jävla bra bloggnamn! :)

Jovi frågade: Vilken är din favoritmat?'

Svar: Skinkfrestelse, lasagne, tacos, hemgjord pizza tex.

Har du några fobier?

Svar: Japp, jag tycker inte om råttor och katter. Jag åker helst inte hiss, eller låser in mej på toaletter. Klaustrofobi light.

Vad tror du händer när man dör?

Svar: Jag tror man blir något man själv vill. En fågel, vinden, en stjärna en humla eller vad som helst.

Vad ger dig ett lyckorus eller en adrenalinkick?

Svar: Åh, det är så mycket som ger mej lyckorus! Bara så där ett tu tre kan jag bli sådär lyckorusig av mina barn, solen, roliga människor, roliga fynd, att bada tex. :)

Sommarens mode?

Svar: *haha* Jag använder vad jag vill och bryr mej inte ett crap om mode. :) Just nu använder jag nästan bara kjol/klänning, leggings, converse eller mina träskor. :)

Emma och Mija undrade om separationen:

Svar: Jag har kommit över separationen så gott som helt och hållet. Vissa dagar kan jag känna mej lite deppig och tänka på det, men för det mesta är jag tillfreds. Jag har verkligen fattat rätt beslut och mår så mycket bättre än vad jag gjorde i förhållandet. Jag känner mej stark, fri och lycklig! :) Nu vet jag att det inte är mej det är fel på och så vet jag att det aldrig skulle blivit bättre, hur jag än skulle försöka. Man måste ju vara två som ger i ett förhållande. Så det så! :)

M frågade: Är du fortfarande lika glad och fnissig jämt fast du nu är lite äldre.. ;) ?

Svar: *haha* Å. tycker tydligen det. Men jag vet inte, tycker att jag är lite mindre fnissig nu. ;)

Camilla: Du får gärna en kaka! ;)

Tack för era frågor! Gulle! ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Intressant läsning om dina svar på frågorna. Perfekt bloggnamn. ;) Jag funderar att ha frågestund jag också. Vad tycker du om det? hihi

Postat av: Camilla

Härliga svar på härliga och intressanta frågor. Och TACK för kakan!

Kram!

2010-05-29 @ 21:57:48
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack för svaret! Det låter ju skönt. Jag anar att det är precis så jag också kommer att känna det om ett tag.

Kramar

2010-05-30 @ 19:30:23
URL: http://frillythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback