3-lista

Hittade en kul lista som jag gjorde i oktober 2008. Mycket har hänt sedan dess så jag gör om den! :)

Tre saker jag går i gång på:
♥ Bra musik
♥ En riktigt bra loppis :)
♥ När Maja och jag börjar citera och blir helt bananas :)

Tre saker jag itne kan vara utan:
♥ Mina nära och kära♥
♥ Spotify
♥ Alla mina kjolar

Tre saker jag ångrar:
♥ Att jag inte lämnade fd. tidigare
♥ Att jag inte tog körkortet när jag hade tid och ork.
♥ Att jag inte utbildade mej tidigare

Tre saker som gör mej glad:
♥ Fredagsfika med småisarna. Alltid bakelser för mej då! ;)
♥ När K. kommer på besök ♥
♥ Mina jobbarkompisar. Tack o lov att de finns!

Tre saker som gör mej arg:
♥ Folk som väljer bort sina barn
♥ Folk som inte tar ansvar för sitt liv
♥ Gravida som röker

Tre människor jag beundrar:
♥ Mina barn!♥
♥ Mamma ooch pappa ♥
♥ Alla ensamstående föräldrar!

Tre saker jag skulle vilja göra:
♥ Köpa Singstar ;)
♥ åka utomlands
♥ göra om hemma

Tre maträtter jag gillar:
♥ Köttfärssås och spagetti
♥ Tacos
♥ Lasagne

Tre tv-program jag ser:
♥ Greys anatomy
♥ Vänner (på dvd-boxen)
♥ Seinfeld (på dvd-boxen)

Tre saker jag har med mej i livet:
♥ Värme mot andra människor
♥ Envishet
♥ Humor

Tre saker på önskelistan:
♥ Lite nya kjolar/klänningar
♥ En förvaringsmöbel av något slag
♥ Lite hångel.

Gör den du också! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du har uppdaterat den lite. Den ska jag göra nu. :)

Postat av: Mira

Men åh så roligt att kika in här och se att du inte glömt oss som inte lever i fbvärlden ;)!

KRAM vännen!

2010-10-22 @ 22:36:09
URL: http://mirandalux.blogspot.com
Postat av: Elle

Hej, rolig blogg, mysig, läst jätte mycket. Jag åt också en massa kakor osv innan, och som du skrev är du en antingen av eller på person, och jag är samma men jag har kommit till slutsatsen att jag verkligen inte vill äta något onyttigt, jag äter SUPER duper nyttigt, det är underbart, okej super behöver inte vara i stora versaler, äter torkad frukt massa socker i de o brukar överdosera men de e ngt jag jobbar på.

En bra frukost tycker jag är, havre fras/mjölk, havre fras jordgubb eller vanlig/fil + kanel. Axa sport havregryns gröt med mjölk och honung. Om du ska äta bröd ska proteinet bara över 7% tycker jag, 6% är okej, så lite socker som möjligt. Socker är vårt första fiende, ät keso som mellan mål, även en frukt som banan är bra, och även nötter para nötter är speciellt bra men även vanliga nötter såsom mandlar och valnötter innehåller nyttiga fetter.

till middag o lunch äter jag fisk av något slag, torskfile, lax, stekt i smör, mycket viktigt, använd inte margarin! idag åt jag för mycket så hela magen gör ont. Men ät mycket spenat, själv käkade jag 100g stekt halloumi, 3 tomater, spenat, 300g keso, 125g macademia nötter, 1 liter nypon proviva, 1 plommon och en banan, nötterna hade jag minst sagt kunnat vara utan, fy vad ont min mage gör!!!

Men igår käkade jag bara 2 tomater, 100g halloumi MASSA spenat och ett stort granat äpplen. Plommon är också väldigt bra!

Ha det underbart och försök att inte straffa din kropp, du slår den varje gång du ger den något onyttigt. Vet att jag äter för mycket men jag försöker behärska mig.

Kram :)

2010-11-05 @ 22:06:18
URL: http://elleeeeeeeee.blogspot.com/
Postat av: JoVi

Nu har jag gjort den :D



Kram!

2010-11-19 @ 20:37:19
Postat av: Camilla

Ha ha... Alla mina kjolar! De är go du! <3

2010-11-19 @ 22:43:07
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Samfride

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-09 @ 14:31:48
URL: http://samfride.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback