10-i-topp-i-dag

* Me and I -roliga barnkläder! *glad* Misstänker att det är dit min schyssta nattlön kommer att gå.. :)

* Fia-Lotta - kamraten som har en plats i mitt hjärta 4-ever! *puss* :)

* So you think you can dance - OBS! Klicka INTE på länken om du inte vill veta vem som vinner!!!! - Mina favoriter är : TRAVIS, Benji, Donyelle och Musa (som tyvärr åkt ut..) Egentligen är jag totalt ointresserad av dans, men M och jag är alldeles inne i S:Y:T:Y:C:D.. *geeks* ;)

*Den HÄR mannen! *Ja, tack*

* Mer barnkläder! Den här tröjan skulle lillebror bli överlycklig för!

* Det mesta på den här sidan!

* En av världens bästa låtar EVER!

* Mitt favoritnamn just nu. Blir det en bebis till här blir det en sån. ;)

* Vill ha, vill ha, vill ha!!

* Den här boken gillar vi hemma hos oss!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men åh.. jag blir helt galen! Funderar stark på att råbanta så att jag kan köpa några tröjor från ME and I.. Mannen är HET å låten är fortfarande BÄST å jag tänker på dig när jag hör den!! *kärlek* You're always on my mind :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback