Datorn paj och annat..

Nu har datorna varit paj i några dagar, men nu så har sambon fixat den. Jag _fattar_ inte hur han orkar sitta och j*vlas med tekniska prylar. Mitt tålamod när datorer krånglar är lika med noll. Vill bara kasta ut skiten.. ;) Tur att vi är olika, vi kompleterar varandra bra.

I dag har jag _lämnat_ barnen på dagis för första gången. Det är fortfarande inskolning. Det passar verkligen inte mej att bara vara hemma utan barnen.. Vad gör man?? Jag har gjort en miljon tråkiga vardagsgrejer, typ plockat bort urvuxna strumpor. Visst jag fick göra det utan att avbryta det, men jag tycker ändå det är hundra gånger mysigare att göra det med sällskap. ;) Trökig bullmamma, men hey thats me liksom! Hur som helst funkar dagis jättebra, skönt!

I går var det upprop i skolan. Min äldsta dotter, M, börjar sjuan! DET är skrämmande. Var det inte nyss _jag_ gick i sjuan? Var det inte nyss hon var en liten, liten bebis? Tiden går alldeles för fort! M själv tycker att det är jättespännande! ;) Jag kommer i håg när jag gick i sjuan och var kär i en kille som hette Patrik. En dag slog han mej i ändan med sina nycklar, och lyckan var gjord.. ;)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är nåt som är sjukt med världen.. min Malin började 9:an i måndags å Mathias går numera sista året i gymnasiet.. vart är världen på väg..

Postat av: Pipi

SJUAN??! Nej, shit! Jag blev seriöst chockad nu. Själv har man ju fastnat mentalt runt 22 och märker inte hur åren går...uppenbarligen!

2006-08-29 @ 19:28:52
URL: http://plasticine.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback