Fredagkväll

Här sitter jag alldeles ensam. (Inte riktigt ensam, småttingarna är hemma, men de sover) Tänk hur jag brukar längta efter att få några minuter för mej själv, sen när jag får det är det inte alls så skönt/roligt som jag trodde. Jag är knäpp..

Tänkte hyra en film via digitaltv, men jag hittade ingen jag ville se. Så nu sitter jag här och trökar.. I dag känner jag mej oerhört trött. Antar att kroppen _äntligen_ slappnar av efter alla nattskiften. Jag har inte sovit ordentligt på dagarna. Har bara drömt en massa och svettats.. :) Sen idag ringde det tre gånger inom loppet av 10 minuter. En av de som ringde gav sej aldrig. Det gick säkert fram 50 signaler innan jag tog tag i luren och vrålade
-Jaaa?!
-Ja hej det här var Johan från Dagens nyheter.
-Jag har jobbat natt och skulle uppskatta om ni inte lät så jkla många signaler gå fram
(vrålande..)
-Jaha, ojdå hejdå..
*hihi* Stackars människa.. Han fick då veta att han levde.

I dag har L. haft glasögonen ganska mycket. Hon är så söt i dom, och jättestolt.

Vi har tagit cykelkärran ut till mormor och morfar. Den är superbra och jag känner riktigt hur benmusklerna växer.. ;) (Synd att den inte kan göra något åt min degiga mage.. ;)) Väl där badade L. och O. i det 19½ gradiga vattnet.. *brrrr* Men det var "jätteskönt" tydligen.
När vi cyklade hem somnade båda två.

Nu sover båda i stora sängen, och jag ska snart krypa ner mellan dem, älskade, älskade ungar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback