Åhåjaja

Dagens låt: Har haft "Oregano" med Björn Rosenström på hjärnan hela dagen. Lånade M.s Mp3a när jag gick till jobbet i morse, och där fanns den låten.. *haha*
Dagens dusch: En efter-jobbet-dusch. Skönt!
Dagens frisyr: Just nu bara nytvättat
Dagens smink: Ingenting nu, mascara tidigare
Dagens händelse: Nya tanten på jobbet, och när jobb-M. kraschade draperiet. Hysteriskt roligt!!!
Dagens planer: Bara gå och lägga mej!
Dagens vill ha: Sinnesro!
Dagens saknad: Inget speciellt
Dagens drog: Apelsiner och cola
Dagens tråkigaste: Att sambo-M och jag var lite oense
Dagens finaste: Svårt att gissa? Mina fina barn!
Dagens måste: Ska nog ögna lite i allt om mat innan jag somnar!
Dagens dricka: Cola!
Dagens köp: Mjölk, yoghurt, purjo, grädde, mandel mm
Dagens mat: Potatis och purjolökssoppa och ostfralla. Mums!
Dagens sjuka: På jobbet
Dagens kärlek: Sambo-M, även fast vi är inne i en ganska jobbig period nu. Tack människan från det förflutna, tack så j*vla mycket!
Dagens mående: Bara bra! :)

Kommentarer
Postat av: Rusk

Man ska inte dricka för mycket cola! :-P
Usch! Man ska inte bråka med dom man tycker om...

Kramis!
Kristian

2006-12-17 @ 23:45:45
Postat av: Rusk

He he! Puss på dig. ;-)

Kristian

Postat av: Emma

Vad trist att någon från det förflutna stör er. Hoppas det inte är något långvarigt störningsmoment.

Låter kul med draperimarodören. Jag får en bild på näthinnan av någon som trasslar in sig i ett draperi à la Papphammar. Låter faktiskt litet som mej när jag har PMS, då blir jag hur fumlig som helst och slår mej hela tiden, snubblar etc.
Hoppas du fick en god natts sömn! Kram E

2006-12-18 @ 14:22:31
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Amlon

Emma: Det var verkligen som Papphammar skulle ha gjort det. Har gått och fnissat åt det hela dagen. :)
Är alltid ganska fumlig, men är jag är gravid är det alltid mycket värre.:)
Tack för sympatin ang. personen från det förflutna!!

2006-12-18 @ 23:03:35
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Patricknatasha

Brilliant site. Cheers.

2008-12-15 @ 16:56:33
URL: http://patricknatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback