Dags att blogga lite igen..

Har legat av mej lite. Sen när man väl vill så strular det så in i vassens. Typiskt!

I detta inlägg ska jag inte skriva något om det som jag skrev om i tidigare inlägget. Jag vill inte ens tänka på det. Men jag är iaf så glad att jag har folk i min närhet som jag kan lita på, och det har jag alltid haft i  mitt liv.

I går var vi på lussefirande på dagis. Det var jättefint och jag blev som vanligt väldigt rörd. Jag klarar inte av barn som sjunger, då måste jag grina lite. Jag har blivit som min mamma. Jag kommer i håg att jag alltid sa åt henne innan examen och liknande "I dag får du INTE grina, mamma. Lova det!" :) Å nu sitter jag här, och är lika pinsam själv.. *haha* Apråpå pinsamt så höll L. på att greja med något, då hörde jag att hon sa "Men åh, vad pinsamt".  Märks att hon har en tonårings-storasyster! :)

Hur som helst så var O. pepparkaksgubbe och L. tärna. Det är ju mycket glittrigare att vara tärna än lucia eller något annat. Sötast i världen var de förstås!

I dag har jag varit till frissan och friserat både O. och L. Så nu är de julfina, väldigt väldigt julfina. *sötisarna* Det är så roligt att se dem när de blir klippta. O. sitter där som ett litet ljus. Det gör L. också, men O. är man mer ovan att han gör det. :) När O. var klar gick han till lekhörnan och lekte. Ett tu tre var det två av frisörena som var där och lekte med honom. Charmören! Jag kommer få det jobbigt när han växer upp, han är redan en riktig kvinnokarl. :)

Annars flyter det på som vanligt. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback