Läskiga grejer

I dag har läskiga katten i trappen förföljt mej. Vad är det för fel på ägarna? Varför ska kattstackarn vara i trapphuset hela dagarna. Sambo-M var ner i tvättstugan nu, och då satt katten i trappen och jamade och ville följa med honom in till oss. I dag när jag vari tvättstugan kom den in och hoppade upp på våra rentvättade kläder. Men då blev jag faktiskt sur. Vi är ju två kattallergiker hemma hos oss liksom. Men mest sur blir jag förstås på ägarna, vad är det för fel??

Jag får iallafall träna på att komma över min katt"fobi". Alltid något!

En annan läskig grej jag sett idag var mögel! Finns det nåt värre? Direkt jag ser det vill jag helst bara spy. Vet precis när det började. Det var när jag väntade L.. Jobbade och skulle servera någon nyponsoppa. Jag hällde upp och det enda som kom ur förpackningen var mögelbollar. Fy fan vad äckligt det var. Jag var förstås extra känslig iom att jag var gravid. Men det har suttit i sedan dess. *Uäck*

Kommentarer
Postat av: Ragnaranne

Congratulations on a job well done. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback