Nu skulle jag kunna..

..skriva ett trååånande inlägg om hur förbaskat snygg Dr Mc Dreamy är. Men jag låter bli, jag är väl vuxen. :)

Just nu känner jag mej som en bitter tant. Vi har bytt lokal på jobbet. Vi får dela med två andra grupper. Från att ha varit en självständig liten grupp (Vi är som mest 6 st som jobbar samtidigt) så ska vi nu dela kök mm. med ca 20 personer till. I kväll var första kvällen i nya lokalen, det SÖG! Usch, jag längtar redan tillbaka till våran gamla lokal. Törs inte tänka på när alla ska in och äta lunch samtidigt i morgon. Dessutom är det ju så noga med sekretess och sådant, jag förstår inte hur vi ska kunna ha det när vi inte ens har ett eget rum att vara i. I kväll fick vi sitta och rapportera till nattpersonalen inför öronen på de andra grupperna. Är det sekretess? Hoppas att det blir bra ändå, jag kanske vänjer mej. Eller så är jag bara en bitter tant. :)

Äsch det blir nog bra i morgon. Man har bara lite svårt för förändringar när man börjar bli gammal. :)


Dags att sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback