Onsdag

Tänk att julen är slut nu. Så mycket arbete för så kort tid, egentligen. Men jag vill inte vara utan allt man har att göra innan julen, det hör till och är en del av julstämningen! :) Fast i år har det varit ganska mycket att göra inser jag. För jag har haft jättesvårt att relaxa på kvällarna nu efter jul. Antar att jag fortfarande går på högvarv.

I går hade jag min stegräknare på mej på jobbet. Vi hade en ovanligt lugn dag iom att det var annandagen och ändå gick jag över 8000 steg på 5 timmar. Helt otroligt egentligen. Inte konstigt att jag kan känna mej trött efter jobbet ibland. :) I morgon jobbar jag kväll, då ska jag också kolla hur mycket jag går. I dag är jag ledig, så då får stegräknaren vila. Fast jag kanske tar på mej den när jag går ut. Misstänker att jag kommer att bli fixerad vid den.. :)

I dag är jag som sagt ledig, och då jobbar sambon. Fast jag har ju sällskap av fyra underbara ungar. Förnärvarande leker en med sin julklappsbrandbil, en spelar Sims, en vispar grädde till våfflorna vi snart ska äta, och en hejar på visparen i hopp om att få slicka en visp. Nu drog han med brandbilen ut typ 4 meter hushållspapper som han behövde för att polera brandbilen. :) Själv glömde jag just en våffla..

I dag fick jag vårkatalogen från HM. Det känns overkligt! Fast ändå skönt, nu blir det bara ljusare och ljusare. I går när jag var och tittade lite på hemtex fick jag akutlust att köpa saker i våriga färger. :) Fast först vill jag ha snö!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har suttit och suktat efter HM-kläder idag, till barnen förstås! ;) Finns massor jag vill köpa, som vanligt!

Jag har oxå en stegräknare, den ligger så fint här i min skrivbordslåda *hihi*

Kram!

2006-12-28 @ 21:32:17
Postat av: Amlon

Samma här, alldeles för mycket! :)

På med stegräknaren nu!! :) Det är ju jättekult!

Krama lill-J, stackars lillgumman. Kram till V också förståss!!

2006-12-28 @ 22:32:06
Postat av: Emma

Har också fått HM-katalogen, men inte kollat i den än. Jag har verkligen haft en särdeles lugn och fridsam jul och inte gjort många knop, inte ens tittat i en rolig Hm-katalog. Men nu blev jag litet sugen när jag skrev det här.
Det låter jättemysigt med 4 barn och våfflor! Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback