Hissa och dissa!

I dag hissar jag:

*Karin Mannerståldslöjv ä! I like!!

* Adventstid!

* Mina sköna strumpor, köpta på Dollar store! *haha*

* L:s och O:s (och M:s på den tiden det begav sej..) fantastiska lekförmåga och fantasi. Jag är så lycklig att jag har barn som kan leka!

* Pepparkakor! Så gott! Längtar tills vi ska baka egna, med former
härifrån.

I dag dissar jag:

* Psykvården (både landsting och kommun) och soc. här i stan. Har haft massor av kontakt med dem genom jobbet, och blir lika förvånad varje gång. Snacka om inkompetenta! Och att prioriterar fel saker. Man blir galen och frustrerad. Tyvärr tror jag inte det bara är så i den här sta´n.

* Att jag inte har körkort. Jävla loser!!

* En på mitt jobb.. En annan än de två som jag skrivit om tidigare.

* En mamma till ett av barnen på barnens dagis. Hon träter på sitt barn konstant! Han får absolut inte göra nånting, och gör han ingenting är det fel också. Jag får ont i magen varje gång jag träffar henne!!

*All röra här hemma. Tycker inte jag göra annat än att plocka, och ändå är det rörigt jämt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka roliga pepparkaksformar de hade. Tack för tipset!
Håller med dig om att psykvården kunde förbättras avsevärt. Men, det kommer nog.
Du! Jag har inte heller körkort. Skall vi bilda en klubb?/Emma

Postat av: Amlon

Hoppas verkligen att den förbättras. Det är så jobbigt att se folk fara illa. All vård måste egentligen förbättras.

Jag bildar gärna klubb med dej! ;))

Pepparkaksformarna är världens sötaste i verkligeheten! Har beställt ett helt gäng som barnen ska få i sina adventskalendrar.

Ha det så bra!

2006-11-30 @ 22:43:13
Postat av: Remisigrid

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-03-02 @ 14:43:57
URL: http://remisigrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback