Hittade en sida

Här..

Med citat av Herr Winnerbäck. Jag skulle kunna lägga till några hundra till.

Det finns ingen som ger mej sådan sinnero som Winnerbäck. Ikväll behöver jag sinnesro extra mycket. Känner mej helt off pist. Så nu ska jag vältra mej med Winnerbäck, så är jag gladare i morgon. :)

"Ja, det är lätt att tänka bakåt när förrvirringen tar fart
och när jag känner så tänker på dig"

En annan man jag kom att tänka på nu är Mikael Wiehe (Såg en bild på honom och L.W). Hans "flickan och kråkan" har en speciell plats i mitt hjärta. Tyckte om den låten så mycket när jag var lite, och gör fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Han är Gud alltså. Verkligen Gud. Och om inte så, så close enough. Lasse alltså. ;)

Postat av: Pipi

Jag grinade ihjäl mig när jag hörde Kråklåten när jag var liten.

2006-11-06 @ 04:56:34
URL: http://plasticine.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback