Morgonpigg

Här sitter jag och bloggar. 10 över 6 på morgonen. Anledningen är att jag ska jobba idag. Det är ganska skönt att gå upp alldeles själv på morgonen. Hur ofta är jag ensam liksom? Dessutom är jag ganska morgonpigg just nu, och kvällspigg. Behöver inte alls så mycket sömn. Känns lite fel årstid för det, men det är skönt att vara pigg såhär års. Jag är iaf så GLAD att jag inte jobbar natt längre. Fy, då skulle man ju sova under dygnets ljusa timmar. Fast jag har sagt till min chef att jag kan gå in och jobba lite extra natt om det behövs här framöver. 

Dagens prognos

Humör: Relativt bra
Klädsel: Svart, stickad polotröja, blå jeans, svart topp, svarta stumpor. Snart curligkängor, svart jacka, grönrandig sjal, grönrandig mössa. 
Väder: +-0. Har nog snöat lite i natt
Gör: Sitter här i lugn o ro
Har gjort: Sovit!
Ska göra: Gå till jobbet. Jobba 7-10. Gå hem och mysa lite. Jobba igen 16-21. Gå hem igen. :)
Skulle vilja göra: Åka till Ikea.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback