Romantik

Kom på att jag och min sambo har helårsjubielum i dagarna. Fast hur många år vet jag inte exakt. Tror att det är sex år. Jo, det måste det nog vara.. Hjälp, vad åren går. Som ni märker är jag inte mycket för att fira årsdagar och sånt. Tycker varje dag ska var som en fest i stället. Och så är det ju.. jämt...Inte! ;) Men för det mesta iaf.

Jag är ingen romantiker heller. Jag blir allt annat än romantisk av röda rosor, solnedgångar, vitt vin och räkor och andra romantiska saker. Däremot tycker jag att det kan var romantiskt med små saker i vardagen (tex ligga nära i soffan och titta på tv.. ;)), men inte tillgjord romantik.. *isch*



Minns i "S.A.T.C" när Miranda får en kaka av sin date. På kakan står det "I love you". Miranda blir så skräckslagen att hon trycker i sej hela kakan.. *haha*

Ha en romantisk fredag, everyone!

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag minns oxå det avsnittet när Miranda panikar ur o drar i sig hela kakan.. Haha! Det är nåt jag oxå skulle kunna göra tror jag.. Romantik is not my thing. ;)

Postat av: Malin

Hej! Vad olika det är! Jag har koll på vartenda datum känns det som! Årsdagar, födelsedagar osv... Men utan min almanacka skulle det aldrig gå :-) Kramar från Malin, nov02

2006-11-03 @ 23:17:26
Postat av: Amlon

Elli: Jag skulle ha gjort samma sak! ;)

Malin: Kul att se dej här! :)Är det bra med er? Kram!

2006-11-04 @ 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback