Suck!!

Åh, jag är så trött. Både fysiskt och psykiskt. Jag har alldeles för mycket att göra. Det känns som om allting hänger på mej, just nu. I bland kommer jag in i någon "duktighet-period" som nästan tar knäcken på mej. Jag är ju envis som en gammal get och ska klara allting själv. Dessutom tar jag på mej alldeles för mycket också. Tex. ska föräldrarna ordna fika till pysselkvällen på dagis. Tror ni jag kunde ta med mej en flaska saft då liksom? Nänä, jag ska förståss baka. Nog för att jag älskar att baka och tycker det är rofyllt, men just nu skulle jag bara vilja ligga på soffan hela dagarna. Jag är slut!

Skulle så gärna vilja ta en veckas semester nu. Men det finns absolut inga vikarier på jobbet. Hur kul känns det då?

Dessutom är jag så trött på att en människa från det förflutna ( vissa fattar nog vem..) kan styra vårat liv så otroligt mycket. Jag blir så trööööööött!

Sen är det så mörkt hela dagarna. Jag vill ha lite ljus!!

Gnäll-vm från mej idag. Förlåt!

Men annars är allt bra! :)

Kommentarer
Postat av: åsa

Kom till mig å vila upp dig! Jag å sambon passar upp på dig så kan du ligga i soffan hela dagarna ;) kram från solstan!

2006-11-22 @ 18:54:59
Postat av: Emma

Man måste få gnälla ibland. Annars blir det väl klämkäckt ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback