Bonde söker fru

Måste bara skriva lite om det.. Fick _lov_ att se det igår. Herregud vad pinsamt det var! Höll på att lida i hjäl när vissa av bönderna skulle ringa till varsin tjej. Pinsamt! "Hej, det är BÖRJE"! :)) Vilken röst han har, Börje!

Av bönderna som man ska få följa så är min favorit Per-Martin. Jag tycker att Per-Martin är en riktigt snygg MAN, iallafall så länge han inte pratar. :) Marcus är väl pojkgullig. Men alldeles för blekig för min smak. (Han fick ett fett minus när han valde bort alla med barn ;). ). Andreas kan jag se drängfull och raggandes på allt och alla *usch*. Mikael är väl inte my cup of tea. Fast han verkade snäll.

Tror inte jag kommer att kolla vidare på det. Tror det kommer bli alldeles för många pinsamma ögonblick för att jag ska palla med. Stop it!!

Kommentarer
Postat av: Hehehehehelena

Jooooooooe! Onsdagar blir ju riktiga tv-kvällar, först bonnalöööv och sen hollywood-glam på SVT1 ;))

2006-10-06 @ 00:25:39
Postat av: Åsa

Jag älskar 'bonde söker fru' ;) det får bli mitt höstprogram det!! Ja, vad säger man.. "Häj, dä ä BÖÖRJÄ".. jag skulle dö.. Per-Martin å Mikael är mina favoriter :) å den där Andreas fick du till en bra kommentar om.. jag kan oxå se honom så! Krami krami!!

Postat av: Amlon

Ska ni kolla på det?? Isf måste jag också kolla!;)

Kram på er!

2006-10-07 @ 14:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback