Vardagslyx

Hittade en kul grej hos Qaroline. Visserligen utmanar hon inte mej, men jag lånade den ändå. :)

Vardagslyx!
Lista fem saker som gör ditt liv lite lyxigare

*
  Att ta en fika på stan. I love it! Det gör vi ofta! Eller äta ute.

* Att ha lediga dagar mitt i veckan. Så skönt!!

* Kvalitetstid med mina barn och sambo. Finns det något lyxigare?? Inget i hela världen är bättre än det!

* Att få slappa i soffan efter en lång dag med jobb, plock, städ, tvätt, mat, disk osv osv. Kolla på nåt bra på tv:n eller läsa något. Sköönt!

* Unna mej saker, om så bara något litet. ;) Gärna en bra tidning, eller ett fint ljus, eller en chokladpralin. :)

Jag utmanar ingen, men jag hoppas att ni hänger på ändå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback