Hissa och dissa

HISSA:

* Att det är påsk snart. Längtar efter ägg, sill och lax! Ska jobba långfredagen och annandagen, känns ok då man får lite estra betalt. ;)

* Att jag ska klippa mej om två timmar. (Jag ser inte klok ut i håret!! Ser ut som stereotypen av sliten småbarnsmamma som aldrig ägnar en sekund åt sej själv..)

* Bruna, stora päron, min drog! :)

* Mitt tvättmaskin som är så bra! *töntvarninge, men den ÄR jättebra..* ;)

* Brämhults juicer. Favoriterna just nu är Hallondryck och mandarinjuice

DISSA:

* Gravida som röker. Det ser så illa ut, plus att det är skadligt för bebisen i magen. Jag förstår inte hur man tänker?!

* Att jag är så j*kla fläskig!!

* Att sånt
här, och andra otäcka saker, händer. Varför??

* Att det blåser så kallt ute!

* En otroligt ytligt människa på jobbet. Stereotypen av dum, ytlig blondin. Jag orkar inte lyssna på henne! "Puss puss"

Dagens extra hiss: När O: och jag var på stan idag (när L. var på knytte) såg vi en brandbil ståendes på gågatan. Vi gick väl fram och kikade och då kom det en stilig brandman och vinkade till O. (eller det var nog till mej föresten.. *haha* ;)). Vad ÄR det med mej och uniformer!?? *haha*


Kommentarer
Postat av: Emma

Den extra hissen var ju suverän! Kul både för dig och för O ;-)

Postat av: Thea

Kul läsning, tyvärr stämde en del på mig me´.

2007-04-03 @ 22:31:44
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Ha ha, jag är också glad i tvättmaskiner :-)
Varje morgon på väg till dagis möter jag en höggravid fem-barnsmamma som går och bolmar på sina äckliga cigaretter. Har ju lust att ge henne en snyting!

2007-04-05 @ 17:57:05
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback