Saker andra gör, som jag har svårt att se mej själv göra ;)

  • Dela en förpackning hårfärg med någon i familjen. Tycker det ser så kul ut när hela familjen har samma färgade hårfärg, typ här kommer familjen Mahogny.. *haha*
  • Klä mej likadant som min sambo, typ lika joggingdressar en myssöndag. ;)
  • Bleka slingor på min 4åring, eller mixtra öht med barnens utseende.
  • Tokhandla presenter och prydnadssaker på Dollarstore
  • Använda spetsgardiner.
  • Köpa en Burberry-sjal image179 
  • Ha pedantiskt hemma, men även att ha kaosrörigt. I´m in the middle! :)
  • Bli superromantikst behandlad. Jag klarar inte av romantiskt bjafs! :)
  • Tjata ihjäl mej på mina barn. Försöker verkligen låta bli att tjata!'
  • Gifta mej, eller förlova mej. Been there, done that, och det gick åt skogen. (Iaf förlovning, gifta mej har jag inte prövat.. ;))

(PS: Jag ser inget fel sådär i grejerna, men det är inte min grej liksom. ;) Fast jag kan inte fatta varför man ska mixtra med småbarns utseende iofs. DS)


Kommentarer
Postat av: JoVi

*hahahahhaha* Du är så kul!! :)))

Campare skrattar vi oxå åt, vi har ett klockrent par här (näe, det är inte vi!) som ALLTID klär sig likadant *hihi*

Ang. hårfärg så sommarjobbade jag på en affär som sålde sånt en gång för länge sen. Det kom alltid in en liten man och lämnade fram en lapp med ett nummer på. Det var numret på en viss hårfärg. Han visste inga detaljer för det var hans fru som skulle ha färgen. MEN, det roliga var att han köpte mörkbrun hårfärg - PRECIS den färg som han hade på håret, medans hans fru hade ljusbrunt hår *hoho* Det var väl lite sött!? ;))

Postat av: Nergårds-Emma

Ha ha :-) Vilka roliga grejer! Spetsgardiner har jag ju, men jag håller verkligen med dig om att mixtra med barnens utseende. Fattar inte varför man tar hål i öronen på ett-åringar och vräker på dom hår-gelé. Barn är ju så söta ändå!

2007-05-02 @ 22:40:11
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback