A-L-O-status

JAG

* Har pratat ut ordentligt med sambon, och nu känns det bra. Gäller bara att bibehålla den här känslan.
* Har TVÅ nätter kvar, jihooooo! :) Hur skönt det än är att slippa nätterna kommer jag nog att sakna det lite..

L, 4½ÅRINGEN

* Upptäckte just att hon hade en lös tand!! :) Min lill-gumma liksom
* Inga svinkoppor kvar. Tog sista penicillindosen i morse. Har tagit varje gång utan att klaga, trots att det smakade jätteilla. Så tapper!

O, 3ÅRINGEN

* Äter Kåvepenin mot svinkoppor. Det var så att svinkoppan spidit sej till såret efter fästingen. INTE bra, sa doktorn! Fast det hade ju kunnat förhindras om vi hade fått kommit in första ggn jag ringde vc. Jävla skitpuckovård!
* Inga äckliga maskar kvar, say no more! :O

Nu ska vi gå ut i solskenet! LYCKA!

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

ALO-statusen var helt OK verkar det som. :)
Nu måste jag kika på lyxfällan! Ha det så bra.

Postat av: Nergårds-Emma

Oj oj, vilka grejer ni har drabbats av! Tur att det är bättre nu.

2007-08-08 @ 10:43:39
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback