Brunstkalendern

Nu har jag läst ut "Brunstkalendern" av underbara Emma Hamberg. Läste ut den på två dagar. Det är verkligen antingen eller för mej. Endera läser jag ut böcker supersnabbet eller inte alls.. Men, hur som helst tyckte jag jättemycket om boken! Kände (just nu, inte jämt) igen mej endel i fyrabarnsmammans liv. Absolut inte i hennes känslor gentemot barnen, men gentemot hennes man. (Just nu skulle jag behöva en egen "Glass-conny"! *haha* Men alla (de flesta) förhållanden har väl ups and downs, och det brukar gå över.) Hursomhelst slutade boken med många stora frågor olösta, så jag hoppas att Emma sätter sej ner på en gång och skriver en fortsättning!
image310

Nu läser jag _äntligen_ "Underbar och älskad (och på jobbet går det också jättebra)" av Martina Haag. :) Hon är så rolig!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vill också läsa hennes bok...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback