*hihihihi*

Bloggar lite från jobbet, busigt va?! :)


Dagens låt:  Har fortfarande "Stockholms kyss" på hjärnan - Winnerbäck så klart
Dagens dusch: .När jag vaknade vid halv ett-tiden
Dagens frisyr: Värre än vanligt.. Fult!
Dagens smink: Mascara
Dagens händelse: När L. satt och ritade i kväll. Hon har så mycket finurliga tankar! :) Att M. kom hem efter 2 nätter hos mo.och mo.
Dagens planer: Jobba, läsa "Jenny" av Jonas Gardell när jag hinner, äta kvällsmat
Dagens vill ha: Lugn och ro!
Dagens saknad: Lugn och ro, och att sova på nätterna!
Dagens drog: Inget speciellt, jo kladdkakan M. hade bakat! Götte!
Dagens tråkigaste: Att sambon och jag bara pratar runt varandra just nu. Blir tokig!
Dagens finaste: Mina barn ALLTID!
Dagens måste: Äta, läsa, jobba
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Mat och lite LdB-grejer från Dollar Store
Dagens mat: Köttbullar, gräddsås, kokt potatis och grönsaker. I like!
Dagens sjuka: Lillebroren, såklart. Fast det märks inget på honom, tack o lov!
Dagens kärlek: Sambon, även fast det inte svämmar över idag så är han mitt hjärta ändå! :)
Dagens mående: Ganska trött, rastlös men glad ändå!

Dagens klädsel: Leeeckra blåa arbetskläder. Lagom baggy! :) Annars svarta capribyxor och svart topp

Ha en bra kväll, och sov gott alla lyckostar! ;) Kram



 


Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Hej! Du är visst lika busig som jag! :) Blogga från jobbet... man måste ju vila huvudet ibland med annat än jobb, eller hur!?
Kul att läsa din lista, ska nog ta och göra en jag också. Kanske i kväll.

Postat av: Emma

Köttbullar och gräddsås... Vad gott! Och jag vill ha lingon till också. Hoppas du och sambon hittar kommunikationen snart igen. Så jobbigt när det blir sådär.

2007-08-06 @ 10:35:01
URL: http://korkek74.blogg.se
Postat av: Svennathalie

Very informative and enlightening website

2010-04-20 @ 12:28:01
URL: http://svennathalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback