I morgon börjar allvaret

I morgon ska jag börja jobba som vanligt igen. Det känns som om jag _faktiskt_ har haft 8 veckors semester. Att jobba natt är jobbigt ur sovsynpunkt, men jobbmässigt är det ju lugna gatan. I morgon är det fullfart igen. Pust. Jag vill helst vara ledig jämt om jag ska vara ärlig. ;) Men jag börjar lugnt iaf, 7-13.30.

I dag ringde mo. och mo. och ville ta med småisarna på en liten utflykt. Väldigt spännande! Småisarna blev överlyckliga! Medans de var borta passade jag på med alla möjliga tråkiga saker, dvs handla mat, städa och tvätta. Sambon hade tandvärk, men var med som supporter iaf.. **haha* Det är så tråkigt att göra det jämt när man får lite tid själv, fast å andra sidan är det extremt skönt att ha det gjort när småisarna kommer hem igen. De kom hem nöjda och glada. O. hade köpt en polisbil och L. hade köte en pennvässare. De hade fikat och tittat på djur. L. hade bränt sej på en bränn-nässla och O. hade somnat i bilen så han hade missat en av anhalterna på utflyckten. ;)

Jag skulle också vilja åka på utflykt till Ikea. Här är några saker jag skulle köpa:

image319Påslakansset till siffertokiga L.

image320Favorittyg till köksoffan, eller något annat.. ;)

image321En stor stekpanna. Den vi har är gjord för en tvåmanna-familj, inte för en relativt stor familj som vi.

+ en miljon saker till..
Allt kommer i från
IKEA

Ha en bra dag i morgon allesammans. Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Chrissie

Hej! Hoppas det gick bra på jobbet idag, oftast går det ju lättare när man väl fått börja i alla fall. Jag gillar verkligen din nya bakgrund! Själv är jag tillbaka nu -
och lite oftare framöver.
Ha det bra. Kram Chrissie

Postat av: Kjellinskan

Hej! Trevliga inköpsgrejor från IKEA. Har ni närmaste varuhus i Valbo, va? :) Man är bortskämd med att kunna åka till IKEA flera gånger i veckan om man vill... både på gott och ont.

2007-08-13 @ 21:17:50
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: JoVi

Sifferlakanen är på rea, om jag inte minns fel! ;)
Hoppas du har haft en bra dag och att allt är bra med er! Kram!

2007-08-13 @ 22:11:48
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Sogblog

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2010-09-27 @ 08:36:32
URL: http://www.sogblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback