Lördag

I dag är det lördag, ledig lördag. Och min lilla blogg fyller 1 år. Tänk att jag skrivit här i ett år. Vad gjorde jag innan? Tycker det är jättekul att skriva om små och stora saker. Sen är det så kul att gå tillbaka och läsa vad man har haft för sej. Utan bloggen skulle jag aldrig vetat att lillebroren pillade in en pärla i näsan den 27 september förra året. Självklart skulle jag minnas det ändå, men inte datumet. Vad nu är det har för betydelse _egentligen_ !? *haha*


I dag har jag och småisarna varit på loppis. Det är loppis varje lördag här i stan. Det är jätteroligt att gå och titta. Jag brukar passa på att köpa spel på loppis. Har fyndat massor med barnspel för en billig penning. Fast idag blev det ingenting. Det var så mycket folk att vi inte orkade titta så noga. Men glass orkade vi äta iaf. ;)

I övrigt har lördagen varit som vanligt. Lugn och lagomt mycket att göra. Sambon har varit i väg och levt ut sina rock-star-drömmar (Dvs spelat gitarr med en kompis) och vi andra har ätit godis och tittat på "Karlsson på taket". Nu sitter jag och lyssnar på Paolo Robertos sommarprogram. Jag älskar att sitta och lyssna på sommarprogram på datorn. Det är ju bra att man kan lyssna på i efterhand för kl.13 är det sällan lugn och ro hemma hos oss. ;) I går lyssnade jag på Mikael Nyqvists program. Det var jättebra, tiden flög i väg!
Här kan ni lyssna!


Kommentarer
Postat av: Åsa

aj lav jo.. täts ål aj vånt to säj! :)

Postat av: Kjellinskan

Grattis!!! :) Jag har bara fått tillfället att följa din blogg senaste månaderna - men den är kanonfin och rolig läsning. Vad gjorde man egentligen innan man började blogga?!? (Typ städade, bakade och sånt som man aldrig hinner med nu...?)
Kram och keep on blogging!

2007-08-12 @ 09:34:08
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Malin.d

Å jag dör vad snygg din blogg e, hur har du fått till fåglarna, in löööve with småfåglar!!
Så glad att jag hittat din blogg, alltid kul att kika in här å fnissa lite för oftast är det en väldigt varm å mjuk ton i det du skriver!
*kram*

2007-08-12 @ 15:16:27
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: Amlon

Åsa: Men hallå, vilken särleksförklaring! :) Den är besvarad! ;)
Kjellinskan: Tack! Vad du är gullig!! Jag antar att jag gjorde mer nytta förr innan bloggen. Men nu har jag roligare! ;)
Malin: Jag tog bara en bild jag hittade och fixade till. Be mej inte förklara mer, för jag fattar inte hur.. ;) Tack snälla för det du skrev, det värmde!! Kram!!

2007-08-12 @ 20:37:16
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Nilla

Kul! Jag kan kolla upp när dottern petade in en pärla i näsan (den 13 april -06)
:-) Grattis ännu en gång. och hoppas att du skriver i ännu ett år.

2007-08-12 @ 20:55:39
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Pippi

Grattis på ettårsdagen, bloggen :) Tycker också att bloggar är rätt bra som någon slags dokumentation över livet. Över just såna där småsaker som händer som man annars lätt arkiverar undan i någon vrå av hjärnan... Eller nåt sånt... :)

2007-08-12 @ 21:29:20
URL: http://pippi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback