Vad är det som händer?

Jag måste säga att det känns ovant. Jag har ingen bebislängtan just nu. Det har jag väl haft konstant sedan jag var 15 år eller nåt.  Häromdagen skickade de hem O.s gamla blöjor från dagis. De tyckte inte de behövdes där längre. (Han använder fortfarande blöjor på natten, men aldrig dagtid). I vanliga fall skulle jag fått en grinattack över att min minsting är så stor. Nu tyckte jag bara det var så skönt att han ÄR så stor! :)

Vet inte vad som har hänt?! Kanske har jag insett min begränsning, iallafall just nu. I framtiden kommer jag naturligtvis ha massor med bebis-sug, det är jag alldeles säker på. Och jag vet att skulle jag utsättas för en liten bebis skulle jag trilla dit DIREKT! Men just nu är det ganska skönt att inte känna något speciellt sug. Ovant är det då definitivt. :)

Fast jag är inte gjord av sten.. När jag tittar på gamla kort så svämmar hormonerna. Här är ett favoritkort på bebis-O. Han den där stora killen som inte använder blöja på dagis längre..

image322

Mammas lilla gullplutte!!


(Äh, men vad fan.. Nu började det bebispirra i magen igen.. Seriöst! :))


Kommentarer
Postat av: Pippi

*asg* Så kan det gå ;)

Postat av: JoVi

Men va?! Har du feber, eller? ;))

2007-08-16 @ 22:12:23
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

Pippi och Jovi: Förstår att ni är chockade!? ;))

2007-08-18 @ 10:11:26
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Vad skönt att slippa bebissuget! Jag har våldsam bebislängtan alltid men jag vill och orkar inte med fler barn nu. Vill också slippa suget.

2007-08-20 @ 13:52:12
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback