Dagen

Mina småisar är:

L: En konstnärlig mysgumma. En tjej med massor av tålamod och rofylld så det smittar av sej. :)

O: En kille med många roliga kommentarer, som charmar alla.

Har varit på utvecklingssamtal idag, och båda fick med beröm godkänt. :) Det som är så kul är att de är så olika varandra. L. är lugn och harmonisk utan behov att ta plats (precis som mej), medans  charmören O. gärna tar plats. Kanske är därför de kompleterar varandra så bra?! ;) Mina älskade ungar!

I kväll ska jag på julbord med jobbet. Jippie, jag längtar! Det är precis vad jag behöver, att få komma i väg lite och sitta och äta i lugn och ro. Nu är det bara klädfrågan kvar.. Stuprör och tunika, eller kjol och v-ringad tröja. (typ) Eller något helt annat ur min digra festgarderob.. *haha* Kul ska det iaf bli, och gott. Längtar ihjäl mej efter sill och lax. Och efterrätterna. Idag ska jag moffla precis så mycket jag vill! :)

Lucia-koll: L. ska vara tomteflicka. O. ska vara hemma, för han är sjuk. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm, vad gott med julbord och dessertbord... =) Ät som bara sjutton, det är du värd efter sista tidens sunda liv.
Kram! Hoppas ni får en supermysig kväll.

Postat av: Amlon

Tack! :) Men nu har jag varit lite väl osund på sistone. I morgon blir det skärpning igen! ;)

2007-12-15 @ 22:10:09
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Miodiolive

I love this page.

2008-05-14 @ 09:13:07
URL: http://miodiolive.spaces.live.com/
Postat av: Pederlily

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-05-22 @ 09:36:57
URL: http://pederlily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback