Godmorgon

Åh, det är så tråkigt att jag inte hunnit blogga som jag brukar. Saknar det jättemycket! En av anledningarna är att jag har en sjukskriven sambo hemma. Jag kommer mej inte för att sitta framför datorn och blogga då. Jag längtar tills han börjar jobba igen, av flera anledningar. Hur mycket jag än älskar honom så tycker jag det är skönt att inte umgås jämt! Jag har alltid tänkt att det ultimata för mej vore ett särboförhållande. Fast det är ju inte så enkelt när man har barn i hop, för dom vill ju JAG ha hela tiden.. ;) Så det får bli fortsatt sambo. Det ÄR ju mysigt det med!! :)

En sak som var intressant är att jag nästan har haft besöksrekorde de senaste dagarna. Man kanske ska låta bli att blogga för att komma upp på bloggtoppen?! ;) Kul att det är så många (allt är ju relativt, visserligen *hihi*) som vill läsa min blogg. :)

Snart ska jag gå i väg med barnen till dagisgympan. Sen får jag 1,5 timmar alldeles ensam. Då ska jag nog ta en skön promenad, eller kanske gå och äta frukost på något fik. Det senare lät bäst, eftersom det regnar ute! BLÄÄ!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag gillar också att vara ensam vissa stunder.

Postat av: Camilla

Jag är också en eremit... :) Men inte jämt va? Lagom är bäst. Det blir nog bättre bara han börjar jobba igen.
Kramar!

2007-12-06 @ 15:31:39
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Cissi

Det är faktiskt skönt att vara ensam ibland. Jag är det varannan vecka då mannen jobbar borta och det trivs jag med! Det är jätteskönt att kunna rå sig själv ena veckan och sedan är det sååå skönt när gubben kommer hem!
Kramar!

2007-12-06 @ 18:41:22
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: JoVi

Tror det här är typ den enda punkten där vi inte är överens ;) Jag vill vara med J jämtjämtjämt! :)

Jag har oxå haft mkt mer besökare, dubbelt så många åtminstone, det kanske är härifrån dom kommer? :) Fast det har du väl märkt att dom seriösa duktiga bloggarna som lockar miljarders med människor är dom skriver MAX ett inlägg om dagen - och då ska det vara snyggt oxå *hihi*

Den gula barnkammarboken (den med fordon) är den bra till en 5-åring el är den för yngre barn? (På tal om nånting helt annat *hihi*)

kram!

2007-12-06 @ 20:52:05
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Mikailellen

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2009-08-05 @ 11:21:37
URL: http://mikailellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback