Nu är glada julen slut, slut, slut

Vi har haft en toppenmysig jul! Riktigt härlig! Tindrande ögon, tomte, god mat, fina klappar, gemenskap osv. You name it! :)

Nu har jag jobbat i två dagar, och det är så trååkigt. Ju längre man är ledig, desto värre blir det att börja igen. Vi har fått hur mycket godis som helst, och i dag har jag tröstätit för jag hade så tråkigt. *Fy mej!* Många av de boende är bortresta eller har anhöriga hos sej. Det blir så lugnt då. Men i morgon är det en vanlig vardag igen, så då kanske det blir lite mer action. Men då gnäller jag väl då med.. ;)

I dag efter jobbet gick jag lite och kollade på stan. Hittade 2 tröjor och ett par byxor till L. O. fick fyra tröjor. Jag fick ingenting, men jag handlade åt mej själv innan jul så jag är nöjd. Köpte världens finaste tunika/klänning i smalspårig manchester. Svart, såklart. Jag har varit kär i den sedan jag såg den första gången. Den hade jag på julafton.

Hoppas ni alla har haft en fin jul. God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Ni verkar ha haft det riktigt bra! God fortsättning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback