Saturday

I dag är det dan före dan före doppareda´n. Min julkänslor är lika med nästan noll. Tur att man har barnen iaf, annars hade det varit värdelöst. Annat var det när man var liten, DÅ hade man riktiga julkänslor! :) I dag ska vi klä granen, sätta fram tomtarna och göra lite mer julgodis. Sambon ska ner till stan. Som vanligt blir han lika förvånad att det blir jul så snabbt. *suck* ;)

Vet redan vilka som blir favoritjulklapparna hos min småisar. L. får en låda med massor med pysselgrejer i. Stor lycka! Hon älskar att pyssla!! O. för en Blixten MqQueen (Eller Blixten määshin, som han säger! ;)) med utbytbara hjul och andra grejer. Han älskar Bilar-filmen och allt runt omkring. Disney vet vad de gör, om man säger så. ;)

Nu ska jag greja lite. Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Hej.
Tänkte ge mig till känna att jag varit här och kikat i din blogg! Hittade hit via Camilla. God Jul önskar Borthy

Postat av: Camilla

Hallå i stugan. :) Är julbestyren under kontroll? Här är alla julklappar fixade (jaa då, var ut i dag och köpte en bunt till...), allt är pyntat och klart, skinkan fixad - så nu är det bara att invänta tomten i morgon (vi firar julafton i morgon kväll med barnen och närmaste släkten).
Kram!

2007-12-22 @ 22:40:16
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Nergårds-Emma

Jag kommer knappt ihåg vad vi köpt till barnen :-) Men jag hoppas att dom blir nöjda. Min tjej vill också ha pysselgrejer, det är det roligaste hon vet.
Hoppas att julstämningen infinner sig och att ni får det riktigt mysigt. God jul! Kram!

2007-12-23 @ 09:44:44
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback