Söndag

I dag har vi en lugn dag här på berget. Tänkte att jag skulle göra lite nytta, men sen ångrade jag mej. Jag jobbar ju både nyårsafton och nyårsdagen (och dagen efter) så jag måste få vila lite i dag. Jag håller på att tvätta lite, och barnen tittar på Lotta på Bråkmakargatan på tv. Sen ska vi gå ut en stund, solen skiner faktiskt! :) Måste ut och få lite solljus.

Min sambo åkte, efter många om och men, till sin kompis. De verkar ha haft skoj. Kl. 2 i natt kom ett gullipluttigt sms. ;) Jag hade en skön ensamkväll i går. Tittade på två filmer:

image457  &


Tyckte om båda två. Alldeles lagoma för mej som inte orkar tänka så mycket när jag tittar på film. Såklart blev jag lite kär i en skådis.. ;) Gabriel Macht.

 Så söt! ;)

I´m such a fjortis!  ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tittade ju oxå på "because I said so" igår.. å dra mig baklänges om inte jag fick en lite crush på samma kille som dig :) han var gårdjös! Har aldrig sett honom förut vad jag kan påminna mig.. Roligt med polismin-O! Vore kul att se fotona :)
Simma lugnt!

Postat av: Cissi

Jag ställer mig i din fjortiskö!
Såg på The Lake House igår med Sandra Bullock och Keanu Reeves. Herr Reeves går inte av för hackor kan jag tala om... *suck* :o)

2007-12-30 @ 19:21:19
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Amlon

Åsa: HAllå liksom!! Vad är oddsen?? ;)) Har aldrig sett honom jag heller, men fin var han!! :)

Cissi: *hihi* Keanu är ju alltid fin att titta på!

2008-01-02 @ 23:06:16
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback