You are always on my mind

I natt drömde jag om tryfflar och praliner. Jag drömde om en underbar hallontryffel. När jag vaknade i morse var jag så sugen och insåg att jag bara måste göra sånna till julbordet. :) Vilken tur att man har internet, titta vad jag hittade. Sen har jag fått för mej att jag borde göra blåbärstryffel också. Det är ju så gott! Men jag hittar inget recept på det, men det kan ju inte vara så svårt.

Börjar känna mej som Kaminmannen, fast Pralinkvinnan i stället då.. ;)

image449 Bild lånad härifrån

Kommentarer
Postat av: JoVi

Ååååh, jag tror jag måste leva på godis i jul! Det finns så mkt GOTT :))

Postat av: Cissi

mmm.. Ser gott ut det där! Det är ng det sämsta med att blogga tror jag.. Alla dessa härliga recept! Och mycket måste man ju testa.. Men gott blir det!
Kramar

2007-12-17 @ 19:07:32
URL: http://cissilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback