Godmorgon

Vi sitter och väntar på att badhuset ska öppna. Det dröjer en bra stund till, men barnen är så ivriga. :)

I dag får stor-flickorna sportlov. M. ska åka upp till fjällen med några kompisar och deras pappa ( som är M:s pappas kompis). Efter halva veckan kommer M:s pappa upp också. Hon tycker det ska bli jätteroligt! Jag med, även fast det blir väldigt tomt här hemma.

Jag saknar fjällresorna jättemycket. Nu har jag inte åkt skidor på flera år. Men ska åtminstone köpa mej nya längdskidor sen så jag kan åka med småisarna. L. älskar att åka skidor. Hon är en riktig ute-människa. O. är lite bekvämare av sej. Men har börjar bli inspirerad av syrran, som tur är. :)

Jag ska jobba i kväll. Känns väl ok. Sen jobbar jag hela helgen. Ganska tråkigt. Men det går. Det måste gå iaf. Som tur är är det ganska lugnt på jobbet nu iaf. Magsjukan har satt sina spår i husen, om man säger så.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har funderat på att börja åka skidor. Jag har aldrig lyckats lära mig det. Men det ser himla kul ut. Jag har åkt en gång i tiden, på en klassresa, och det gick väl hyfsat. Men jag kunde inte svänga så bra hi hi! Det resulterade i en praktvurpa, tillsammans med en norrman som stod i vägen.
Låter skönt att bada.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback