Maskerad

Småisarna ska ha maskerad på dagis. L. ska vara katt och O. ska vara "sjörövdaje". :) I dag har jag fixat och donat med kläder. L. ska ha svarta strumpbyxor och svart tröja med vita prickar på. Sen diadem med svarta öron och en svart svans förstås. :) Sen målade jag dit morrhår och nos.

Till O. klippte jag sönder ett par gamla jeans så de blev lagom korta och fransiga, likaså med en randig tröja. (Som O. själv har klippt sönder, som jag av någon anledning hade sparat. Nu kom den väl till pass. ;)) På huvudet ska han ha en sjal med döskallar och sen en lapp för ögat, såklart. Sen målade vi mustacher och skägg. 

Barnen tyckte det var hysteriskt roligt att bara prova kläderna. Tog några jättesöta kort. Synd att jag inte kan visa dem här. Kanske ska skaffa en lösenordskyddad blogg som jag kan sätta in kort i?

Hursomhelst älskar jag maskerader, och har alltid gjort. Tycker det är så roligt att få använda fantasin och lite kreativitet. :) Senast jag klädde ut mej var till häxa. Mitt rätta jag, antagligen.. ;)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Maskerad är kul! Tycker absolut du skall skaffa en lösenordsskyddad blogg till fotografier :-) Skulle vara jätteroligt.

Postat av: Nina

Låter supermysigt med maskerad på dagis! Kan tänka att barnen var jättefina! Tycker definitivt att det är läge för en fotoblogg också :-)

2007-03-03 @ 00:03:24
URL: http://pippi.blogg.se
Postat av: JoVi

Jag vill oxå att du startar en fotoblogg! Kom igen då! :)

Jag har förresten startat en kategori i bloggen som heter "Hella Hell tycker..." *hihi* Välkommen in! ;)))

2007-03-03 @ 09:52:04
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Bastianjasmine

Informative website! Thanks!

2009-08-13 @ 11:04:29
URL: http://bastianjasmine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback