Kärlekssånger till ett barn

image289


Den skivan lyssnade jag mycket på när jag hade fått L. Hittade på den idag och lyssnade på den. Och grinade!! Den är förknippad med så många minnen. Så många underbara, fina, ljuvliga, mysiga minnen. Älskade lilla L., så liten och snuttig. Nu är hon en klok, finurlig och fantasirik 4½-åring. Blir alldeles varm av att lyssna på hennes finurligheter. Goa, mjuka, fina, älskade tokunge!!! *svämmar över* :)

Min absoluta favorit på skivan är "Av längtan till dig" med Cajsa-Stina Åkerström. Den känns som om den är skriven för mej och mina älskade ungar.
Här kan du läsa texten och lyssna på den. Här är en annan jag kan grina till.. Och den här.. Näe, nu får jag ge mej. Annars grinar jag på mej.. ;)

Kommentarer
Postat av: JoVi

Åhh, jag grinade oxå till den, och till tvåan när jag väntade lillasyster! Tiden går nästan FÖR fort...KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback