Neehee

Nu ska jag cykla i väg to da wörk.. Om ni vaknar vid tretiden i natt kan ni väl skicka en varm tanke till eran bloggkamrat som sitter och huttrar och känner såå trött! ;) Håller på att läsa "Det ska bli ett nöje att slå i hjäl dej" (Eller vad den heter..) av Magdalena Graaf, har tagit med mej den. Fast chansen att läsa är väl minimal när jag jobbar med en människa som pratar i 190. ;) Ha en skön kväll, och sov gott, era lyckostar! :)

Citerar min käre Moneybrother:

tar första bussen hem
sömnen släpar dig neråt
storstaden vaknar snart
du är trött inuti

jobbar från midnatt till sju
ser vänner på avstånd
dom rör sig från klubb till klubb
ingen tänker på dig
du jobbar från midnatt till sju
väntar på något bättre
det är utom räckhåll nu

"Midnatt till sju"

Kommentarer
Postat av: JoVi

Stackars! Schemat verkar ju inte vara särskilt bra, men pengarna kan jag tro!! Unna dig själv nånting kul/fint/roligt sen :)

Postat av: Kjellinskan

Moneybrother är bra!!! :) Du får rapportera om boken var värd att läsa sedan. Stackare som måste sova i dag, då det äntligen såg ut att bli fint väder! :/

2007-07-26 @ 07:20:30
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Den boken sträckläste jag. Var riktigt spännande och otäck. Hoppas du får tid att läsa lite i natt. Själv ska jag krypa ner och läsa nu när visarna pekar på strax efter midnatt.

2007-07-27 @ 00:16:04
Postat av: Malin.d

Huuu om jag fortfarande är vaken kl 3 så lovar jag att
tänka på dig!!!
Blää nu har jag bara 10 dagar kvar av min semster, hur fasen gick det såå fort?????
Hoppas du har det bra iallafall kram Malin

2007-07-27 @ 00:37:37
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: Libanveronica

Very nice site. Will sure visit again.

2009-12-11 @ 12:36:55
URL: http://libanveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback