Så här blev gårdagen

Ni såg mina planer för gårdagen, så här blev verkligheten:

* Banta fem kilo: Näe, inte ens ett gram..
* Ringa BVC: Jopp, det blev ett läkarbesök också. L. har troligtvis fått svinkoppor i armhålan! Fast jag är tveksam om det är det, tror att det är svampinfektion av nåt slag. Vi fick iaf salva. Vi brukar ha världens bästa dr, nu hade väl hon semester och vi fick någon ung pojkvasker som inte ens tilltalade L. Jag = förbannad! Hon fick ingenting heller. När vi är till ögondoktorn får hon alltid tre grejer av dr., O. med fastän han inte undersöks. SÅ ska det vara!
* Shopping: Japp. Tonåringen shoppade för sitt barnbidrag. Jag handlade på halva reapriset på Åhlens. LYCKA!
*Hämta ut "Brunstkalendern": Näe, det hann jag inte.
*Baka: Hann inte..
* Jobba: Japp! En intressant kväll / natt. Jag har verkligen blivit varse vad borderline är!
* Njuta: Absolut. Bla av mina roliga ungar och en jättegod hallonpaj. Mums!
image283

Nu ska vi ut och "förgrava" en  död humla vi har hittat. L. är klart inspirerad av den här boken:

image284

Sen blir det jobb igen. Puhu.. Men i natt  ska vi fira med lite McD-mat, mitt i natten. Säkert JÄTTEbra för figuren!

Kommentarer
Postat av: annebelle

Den boken är så fin, vi har den också. Adjö Herr Muffin heter en annan liknande, också jättesöt.
Synd på de 5 kilona, annars kunde du delat med dig tipset... ;-)

Postat av: Chrissie

Hihi, kul att få veta "facit" Synd att inte allt blev som du ville ;-)
Kram & ha en fin söndag.

2007-07-22 @ 12:22:22
URL: http://fredagssnack.blogg.se/
Postat av: Kjellinskan

Hrm, intressant text på boken... hoppas den inte uppmuntrar barn att döda djur... ;)
Ha en bra dag! :)

2007-07-22 @ 13:30:06
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Amlon

Kjellinskan: *hihi* Näedå ingen fara!
Chrissie: Den blev ändå bra! :)
Annabelle: *haha* ;)

2007-07-23 @ 12:58:01
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback