10 saker jag inte tror på

  • Att det finns EN som är rätt för varje människa. Jag tror att det finns massor! :)
  • Att jag kommer komma i form till bikinisäsongen
  • Att alla människor är värda en andra chans. Så ädel kan jag tyvärr inte vara. Det finns saker som inte går att förlåta! Och har man gett en person en andra chans och h*n sabbar den, då är det defintivt kört.
  • Gud. Det är tyvärr omöjligt.
  • Att min tonåring någonsin kommer att ha en mode-blogg. ;)
  • Att jag någonsin kommer att känna mej mätt på bebisar
  • Allt som vissa människor säger..
  • Att jag någonsin kommer att bli en husvagnsmänniska ;) Eller dansbandsmänniska
  • Att Dr McDreamy kommer hit och kidnappar mej, tyvärr.. ;))
image238

Kåmm ån MacDriiimy, Ajm wäjting! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback