Hate to say I told you so..

Förra sommaren gjorde jag vår hyresvärd uppmärksam på att färgeni taket på vår garage flagnade. Det såg ut som det snöade! Precis ovanför vårat garage ligger ett badrum, och alldeles där det flagnade som mest ligger avloppet. Hyresvärden var med ner i garaget och tittade. Så här gick det till:

Jag: Ser du vad det flagnar?
Hyresvärden: Ja
Jag: Jag tror att det är en vattenläcka i badrummet som ligger ovanför
Hyresvärden: Hohoho, det är det då VERKLIGEN inte! Hohohoho

I går morse vaknade jag av att dom bilade upp golvet i badrummet i lägenheten ovanför vårat garage.. Jag kommer ha ett ÖVERLÄGSET flin på läpparna varje gång jag ser hyresvärden. Vattenläckan lär ju inte ha blivit MINDRE på ett år, och inte lär det bli billigare för dem heller. Hate to say I told you so!

Ps: Jag VET att jag är barnsligast i världen, men det känns så bra! Speciellt eftersom våran hyresvärd inte är så himla trevlig eller bra.. Jag är bra glad att det inte var vårat badrum som var skadat, fast vad vet jag om det? ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan svejsan! Vilken tur att det inte var ert badrum. hyresvärden ångrar nog att han inte lyssnade på dig nu... så gå där du med ditt "I told you so"-flin så fort du ser hyresvärden! Det kan han/hon gått ha!!!

2007-06-15 @ 11:33:42
Postat av: Chrissie

Ibland är man på det där humöret bara....
Önskar dig en härlig semester!
Kram Chrissie

Postat av: JoVi

*HAHAHAHAHAHAHA* Du är så rolig!! :)))

2007-06-15 @ 22:04:22
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

He he :-)

2007-06-16 @ 11:57:38
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback