Film-kväll

I dag sa min goa tonåring "Åh, mamma, i kväll är det våran filmkväll". Då blev jag så glad. Tänk att hon har tid att titta på film med sin gamla mamma. ;) Det har blivit så att vi brukar titta på film på torsdagskvällarna. Idag såg vi den här filmen:

image146 Vi har sett den förut, men M. gillar den massor så vi såg den igen. Jag tycker också om den, gillar att den handlar om en "ovanlig" tjej som vill vara vanlig, och inte tvärtom.

Här är några andra filmer vi har sett, och gillar: (vi gillar lättsamma filmer)

image147      image148     image149

Nästa vecka blir det nog den här filmen:

image150 

Jag gillar våra filmkvällar jättemycket! :)

Kommentarer
Postat av: JoVi

Gomorron!

Du är verkligen en supermamma! Och har en supertonåring!

Ni verkar ha samma filmsmak som mig ;)

Postat av: Juonap

Great site, keep up the good work

2010-07-19 @ 10:20:52
URL: http://juonap.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback