God morgon!

Vårsolen skiner ute. Inne sitter vi. O.s feber verkar ha tagit om, så nu är han sjukast igen. L. däremot är pigg och glad. Skönt det iaf. När jag ringde till dagis och sa att vi var sjuka sa de att det var långa förkylningar som gick nu. Tell me about it. Ja, ja vi lever iaf. Tack och lov! :)

I dag består dagen av tvättplockning och städning. *gaah* Jag är definitivt ett hemma-mamma- ämne, men inte någon hemma-fru-typ. ;) Helst skulle jag bara vilja vara hemma med barnen, utan att behöva städa och sånt. Det jag skulle tänka mej att göra är att tvätta, baka och laga mat ibland. Vilken slacker jag innerst inne är. ;)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Vi städar oxå idag *puhu* det kommer finfrämmen från södern i helgen och då vill man ju inte att det ens hem ska vara som ett katastrofområde *hihi*

Hoppas barnen kryar på sig snart!

Postat av: Nergårds-Emma

Ha ha, visst vore det härligt om man kunde vara hemma och bara passa barnen :-) Jag gillar dock att städa och tvätta, men hatar att laga mat.
Krya på er!

2007-03-14 @ 18:40:47
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Hemmamamman

Och ju mer man är hemma, desto smutsigare blir det också. Jag förundras ständigt av hur mycket jag städar - och så syns det inte ens! ;O)

2007-03-14 @ 21:06:39
URL: http://hemmamamman.blogg.se
Postat av: Hemmamamman

Och ju mer man är hemma, desto smutsigare blir det också. Jag förundras ständigt av hur mycket jag städar - och så syns det inte ens! ;O)

2007-03-14 @ 21:06:47
URL: http://hemmamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback