Lite om mej

Hittade en lång lista hos Emma. Den snor jag såklart! :)

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trötter
Favoritgodis: varierar. Men tex. saltlakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Äppelmos är det äckligaste jag vet!

Kläder just nu: Slappkläder, gröna brallor, beige hoodie, svarta strumpor
Musik just nu: Tystnad
Vad sa du senast: Godnatt
Favorit-hangout: Sängen eller soffan
Sommarplaner: Ledig sex veckor, jobba natt 4 veckor.
Är du bra på matte: Nej, hatar matte

Fisk eller badkruka: Fisk!
Saft eller alkohol: Saft
Längd och vikt: 1,69 , vet inte vad jag väger.. *hihi*
Hur många kuddar sover du med: Två, eller en
Favoritväder: Vårsolen!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? Mat, penna, papper
Spelar du nåt instrument? Inte speciellt bra
Morgon- eller nattmänniska? Mer natt än morgon iaf
Sparare eller slösare? Både och.
Vem är viktigast för dig? Mina barn!!!
Bästa film? Finns många jag tycker om, Notting hill är en av dem. ;)
Tror på liv på andra planeter? Kanske
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja
Älskar du henne/honom fortfarande? Nej
Har du några homosexuella vänner? Näe, men bisexuella
Tror du på mirakel? Nog gör jag det, fast inte att man kan gå på vattnet och sånt.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, det tror jag

Ser du dig själv som tolerant mot andra? Inte alltid och mot alla. Men ganska tolerant är jag
Ser du på kärleken som ett misstag? Näe, fast jag vet någon kärlek som varit ett misstag iaf
Bio eller promenad? Promenad
Är du kittlig? Lite
Snarkar du? Tror inte det
Stjärntecken? Tvilling

Rädd för insekter: Nej
Äckligaste insekten: ?
Största svaghet: Dålig karaktär
Det här är jag bra på: Hålla ordning på våran familj och allt runt omkring, hålla 100 bollar i luften samtidigt, slöa när jag har tid. ;)
Bästa bok: Kan inte välja. Men Bröderna Lejonhjärta är en klassiker som jag gillat jämt.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna vara osynlig. Tänk vad mycket intressant man skulle få vara med om då. 
Chips, morötter eller godis? Chirre
Pizza eller hamburgare? Pizza, tror jag
Skriver du dagbok? Bloggen är väl en sorts dagbok
Har du nån flickvän/pojkvän? Sambo med M.: Vi är inte förlovade och tänker nog aldrig göra det. Men vi är kära! :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har en innestående tatuering, fast jag har inte riktigt valt motiv, eller plats..
Stökigt eller välstädat? Skulle vilja ha mer städat än jag har, men hur lätt är det att ha jättestädat när man har 4 barn i hemmet? Men jag tror ändå att det finns de som har det mycket värre. ;)
Gungar du på stolen? Näe, men gkjorde i skolan

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Det tror jag nog.
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Hur många syskon har du? En  storebror
Är du rädd för blod? Nej 
Saltar du på maten? Aldrig nästan
Gillar du att sjunga? Japp, fast är inte så duktig
Anser du att du är stark? Ja, både fysiskt och psykiskt.

Brukar du sola? Näe, inte så jag ligger och pressar, men jag ÄR gärna i solen.
Vad gör du om du får hicka? Låter det gå över av sej självt.
Använder du knark? Näe, inte ett dugg faktiskt.
Kaffe, te eller inget? Inget, men måste jag välja (pest eller kolera..) så tar jag te
Vad längtar du mest efter just nu? Sängen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du hängde på och också gjorde en lista. Är imponerad av din förmåga att hålla hundra bollar i luften. Det kan inte jag. Osynlig hade varit kul att vara.

Postat av: JoVi

Vad kul att få läsa så mkt om dig! En hel del visste jag inte :)

Jag lånar den till min blogg!

2007-03-31 @ 14:42:12
URL: http://joviskarameller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback