Monday funday

Ledig idag, skönt! :) Solen skiner och vi ska gå ut senare. Mina kära småisar behagade sova till 8.40 idag, så det känns som hela dagen är förstörd. Jag tycker det är skönt att komma upp på mornarna, iaf vid 7.30 eller så, inte tidigare. Tror inte att det är sant att jag skriver att det är skönt med tidiga mornar, jag som alltid varit så jkla morgontrött. Men just nu behöver jag inte så mycket sömn ö.h.t, eftersom jag är uppe sent på kvällarna med. Antar att det har med småbarnsåren att göra att man klarar sej på mindre sömn.

Nu ska jag bädda rent och vara en duktig hemmafru. :) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hemmamamman

Åå,det låter som rena drömmen! Att få sovmorgon så länge en vardag. Då börjar man ju dagen utvilad som få. Ha det nu gott på din lediga dag! :O)

Postat av: Gunnarkristiane

Interesting.

2009-12-14 @ 08:29:03
URL: http://gunnarkristiane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback